Van strawberry mojito’s tot broodjes kangoeroe – Streetfoodfestival Muntsummerspot / FOTOREEKS I

Dit weekend was er Streetfoodfestival op Muntsummerspot. Zowel lokale restaurants als foodtrucks uit het hele land serveerden er twee dagen lang overheerlijk streetfood.

Amai, heb ik genoten van al dat lekkers zeg! Het leek me dan ook de ideale gelegenheid voor een eerste fotoreeks op mijn blog.

Enjoy!

IMG_0979

Gezellige drukte! De weergoden waren ons dan ook goedgezind.

IMG_0995

MoCo: Mmm, cocktails … maar ook altijd een moeilijke keuze …

IMG_0997

Ik ging uiteindelijk voor de strawberry mojito … en wat was die verrukkelijk zeg! 

IMG_0990

Een gandahamkroket van Bubba Kroketten als hapje? 

IMG_0991

Smullen maar! 

IMG_1001

Een Angus Beef Burger van Burning Butchers.

IMG_1003

BBQ Ribs, mijn absolute favoriet!

IMG_1041

Een broodje pulled pork. 

IMG_0989

Voor ‘avontuurlijke eters’  waren er zelfs broodjes krokodil en kangoeroe bij Karibu.

IMG_1005

Afsluiten deed ik met een klassieker: een brownie van Bar Julien.

 

P.S. Helaas was het tweedaagse Streetfoodfestival al weer de afsluiter van Muntsummerspot. Ik verheug me nu al op de activiteiten van volgende zomer!

 

Geef een reactie

