Bar Julien – Nieuwe hotspot op De Munt

Toen ik vanmorgen in de krant las dat het Roeselaarse project ‘De Munt’ internationale aandacht verwierf, leek het me het perfecte moment om er eens op ontdekkingstocht te gaan. Ik ging langs bij Bar Julien, een gloednieuwe ontbijt-, lunch- en koffiebar op het trendy De Munt-plein. Met zicht op het – naar mijn mening – architecturaal hoogstaande ARhus-gebouw en met een vleugje jazz op de achtergrond kan je bij Bar Julien in alle rust genieten van je favoriete koffie, smoothie of andere drank.  Op een zomerse dag als deze was het terras van de bar goed gevuld en koos ik mij binnen een plekje uit op één van de knusse muntblauwe banken. Ik bestelde er een Home Made Mojito Iced Tea. Die was heerlijk verfrissend, een echte aanrader! Ik kreeg er trouwens een potje groentechips bij. Wat een leuke attentie!

Ja, Bar Julien heeft me volledig overtuigd. Hier kom ik zeker terug!

Bar Julien: De Munt 32, 8800 Roeselare

IMG_0006

Groentechips – Home Made Mojito Iced Tea.

 

IMG_0007

Zicht vanuit Bar Julien op het ARhus-gebouw.

Geef een reactie

